Compania japoneză Nissan va lansa 30 de modele noi până în 2027. Japonezii își propun să crească volumul vânzărilor globale cu aproximativ un milion de vehicule.
Al treilea producător de automobile din Japonia la criteriul vânzări a anunțat că va viza o marjă de profit operațional de peste 6% până în martie 2027 și randamente totale pentru acționari de peste 30%, potrivit Reuters. Nissan se așteaptă ca mașinile cu motor cu combustie internă să reprezinte 60% din vânzări.
În plus, producătorul auto japonez își propune ca vehiculele electrice, care includ hibrizi, să reprezinte 60% din vânzările globale până la sfârșitul deceniului, în creștere față de obiectivul de 55% lansat în februarie 2023.
Din cele 30 de modele noi, 16 ar fi electrice, inclusiv opt vehicule alimentate cu baterii și patru hibride plug-in, se arată într-un comunicat. În SUA și Canada, Nissan își propune să lanseze șapte modele noi și să reînnoiască 78% din gama sa de vehicule de pasageri.
Totodată, producătorul auto intenționează să lanseze pe piața chineză opt vehicule cu energie nouă. Nissan mai anunță că va explora noi parteneriate în SUA și Japonia și că va continua alianța cu Renault și Mitsubishi Motors.